13 Eylül 2008 Cumartesi

Ne diim ki ben şimdi ???

Evettttt, bir maçımızı daha şöyle arkamıza yaslanamadan idrak etmiş olmanın haklı üzüntüsü ve hatta isyanı ile doluyuz.

Kızgınmıyım ? Vallahi hayır! Küfür ediyor muyum ? Vallahi hayır ! Ben demiştim demek mi istiyorum ? Vallahi hayır! Ne diyeyim, bilmiyorum...

Öyle bir maç oynandı ki, nerden başlasam... Kime sallasam...

Bu kadro yetmez biz şişeriz diye ilk maçta 11 yaşındaki çocuklar bile yorum yaptı. Hadi bırakalım ilk maçı, yedek stoperi Can Arat olan bir takım nasıl rahat nefes alır. Kafa topuna karete hareketi yapıp hamlesizliğine hamlesizlik katan bir Can...

Uğur Boral, ne oynadın ki çıkarken küfür ettin... Kime salladın... Sana kim sallasın. Ne yaptın ne ??? Bu takım tribünlere laf eden kaptanı bile taşıyamadı... Seni nasıl taşısın...

Carlos abi.. Sen nerdesin, kendini kaybedeceğine oyunu taşı. 

Orta saha ölmüş topa basamıyor. Top kaybı dağlarda taşlarda. Biz ileri adım adım gitmekteyiz. Tek biraz hareketli adamı da dışarı alıyoruz. Niye ? Kime ? Kazım için gazetelerin neden bu kadar gazına geliyoruz. O kumaşı görmüyoruz.
Maç yapmamış josico ilk 11 selçuk yedek... Neden aradaki vakitte hazırlık maçı yok ??? Maldonado ile josico çift ön libero ama bunu onlara kimse söylememiş.

G.Gönül, Fatih'in amelesi olacağına bu takımın amelesi ol... Emre sen nerdesin ???

Guzia, sen bu gidişle sıvacı olursun valla... Gerçi ona da çok kızamıyorum. Bu topla santrfor kim olsa kaç yazar

Kondisyon, gazoz ağacı...

Alex, bir tek sen, yine de sen...

Haaaa.... Bir de hakem... Ne değişmiş allah rızası için. Tekrar ve hep : bir takım kötü olabilir! Bu hakemin problemi değildir. Guiza topu zaten alamamış, bu hakemin derdi değil. Olmayan faulleri nasıl bu rahatlıkla rakip lehine verir. Yan hakemin önünde ve onun oyna dediği topa 20 m.den faul verir. Ofsayt der... Hele ki o penaltı ? Yorum yapmak bile iğrenç.

Volkan'a kızmıyorum. Hakeme ...tir lan diyen formalar içinde insanlar gezerken yukarıda allah var demek...

Allah belalarını verecek bir gün...

Fenerle kalın...


Hiç yorum yok: