8 Ocak 2009 Perşembe

Gokhan Emreciksin ve Abdulkadir Kayali

Fenerbahce bu iki transfer ile tarihi bir adim atiyor. Bu transferler ileride Anelka, Alex ve Roberto Carlos transferleri kadar onemli transferler olarak anilacaklar.

Simdi bunu okuyanlar diyecekler ki : Bir macta harcanan Kerim, Gaziantepten buyuk umutlarla gelen Kemal, Olcan(sahi nerede simdi) ve niceleri . . .

Ben de diyecegim ki : Tuncay Sanli, Semih Senturk, Selcuk Sahin ve hatta Serkan Balci . . .

Ama bu cocuklar olacak gonulden inaniyorum. Niye Anelka'lar almak yerine Anelka'lar yetistirmeyelim. En azindan degisen mantaliteyi takdir ediyorum. Umarim bu baslangic olur.

Biri U17;nin kaptani, yabanci takimlarin transfer gozdesi, 18 yasinda piril piril bir genc. Chelsea'ye gitmek uzereyken biz aldik. Bankaci bir baba, ogretmen bir anne. Isletme okuyan bir agabey ile Anadolu Lisesinde okuyan bir kiz kardes. Yanlis hatirlamiyorsam, Antalyadaki U17'nin en degerli futbolcusu.

http://www.uefa.com/...news/kind=1/newsid=697438.html

Digeri ise cok iyi bir sag kanat oyuncusu. Iki Gokhan super olacak orada insallah. Yanilmiyorsam gecen sene bir ankaragucu - besiktas macin da seyretmistim. Ibrahim'i madara etmisti. Burada kafamda bir soru da yok degil aslinda : Kazim, Deivid, Burak, Gokhan sagda; solda ise alternatifsiz Ugur"cugum. Sag ayakli Sol bekten sonra, sag ayakli sol acik da gorecegiz sanirim :)

Neyse soyle diyerek baglayalim : "emre ciksin, gokhan girsin" ha .. ha .. ha . . . .

Ama yollar dikenli olacak onlar icin. Bir mac ile Kerimin(o nerede ?) ipini cekenler gozlerinin yasina bakmayacaklar. ilk macta Messi vari hareketler bekliyecekler. Olmadimi "Bu mu Uefanın ilk 10´daki adami ben bundan iyi oynarim" diyecekler . "Istanbul geceleri Abdülkadiri yiyor" yazacaklar . . . Ha bir de Fener de dikkat etmeleri gerekecek : Yalandan yere yatabilirler, ileri dandun vurabilirler ama geri ve yan paslari asla yapmayacaklar !!!

Bir macin 70 80 lerinde girecekler oyuna. Kahvede mac izleyenler baslayacak "bakin görüyormusunuz, eskiden Anelka girerdi simdi Abdulkadir giriyor"

Ama bu taraftarin icerisinde Anelka"lari yetistirmenin, Anelka"lari almaktan daha degerli oldugunu bilenler de var . . .

4.5 yil sonra bu yaziyi okudugumuzda, "ne kadar dogru soylemissin" demeniz dilegiyle . . .

Iyi geceler . . . .

8 yorum:

Hakan Çelik dedi ki...

İlkeeeer, bir girdin tam girdin, seni tutmak mumkun degil. yaz babam yaz, dinliyorum seni okuyorum seni.

Sen boyle iyi niyetli dusunmeye devam et, takıma, oyunculara guven, gerisini merak etme. Alah korusun bir derbide kalp kirizinden gidece diye korkuyom. Kendine dikkat et, Veee ben de bu cocuklara guveniyorum. Ama bunlar ilk adımlar degil ki, Selcuk lar falan hep boyle alındı. Umit milli takımın hepsi bizdeydi ve cok yararlı oldular. herkese sevgiler, selamlar

hakan alp dedi ki...

ilker bey.. siftahı sizden :)

ilker kocer dedi ki...

Hakan(Alp olan) tesekkur ederim.

Hakan(Celik olan), dogru soyliyorsun. Daum da bunu yapiyordu. benim dilegim bunun bir kulup standarti haline gelmesi. Arsenal gibi, Porto gibi futbolcu fabrikasi olmamiz.

Bunu yaparken de ayni hoca ve ayni mantalite ile yapmak. Bu hoca Aragones'midir ? Bunu da siz yorumlayin . . .

hakan alp dedi ki...

o kounda gelecek yorumlar site kapattırır ve umarım tarih bizi haksız çıkartır...

ilker kocer dedi ki...

Yazim rating rekoru kirmis . . . Bir gunde 28 kisi okumus . . . Hodri meydan . . .

Yasasin bagimsiz medya ! ! !

ilker kocer dedi ki...

Yazim rating rekoru kirmis . . . Bir gunde 28 kisi okumus . . . Hodri meydan . . .

Yasasin bagimsiz medya ! ! !

hakan alp dedi ki...

50'leri gören de vardır len :))))

Hakan Çelik dedi ki...

İlker okuma rekoru kırdırmak cok kolay baba, oturup 50 defa acık kapatınca isliyor oglum. Zaten cogu sadece sana aittir lan.

Beyler yarın burada Bayern Munih macına gidiyorum, gecen hafta hamburg-Milan macına gidemedim.