8 Haziran 2009 Pazartesi

Aziz ve Asil Duruş

Mehmet'i Fenerbahce aldi, Topuz  jimnastikcilerin elinde kaldi. bayildim bu lafa. Fenerbahce'nin bu asil durusuna da bayildim. Haksiz olan, yaygara kopartarak cok bagirarak hakli oldugunu ispatmalaya calisan bir jimnastikci tayfasi var. Bir de herseyi kurallarina uygun gerceklestiren ve hic sesini cikartmayan bir Fenerbahce yonetimi var. 

Her ne olursa olsun isterse Mehmet Topuz sonunda Fenerbahce de olmasin, ama bu isi sonuna dek takip edilmeli. Herkese haddini bildirmeli, kiminle ve nasil ugrastigini anlamali. ama asla vazgecmemeli, Vazgececege de benzemiyor Aziz baskan.  ama neymis jimnastikci durusuymus. evet saygimiz var ama durusa dikkat etmeli, hep terbiyesiz ve ahlaksiz duruslar sergilememek gerekir. durdugun yere dikkat etmelisin. Dimdik durmalisin ve asla geri adim atmamalisin. Eeeee jimnastikcilerin baskani da bu konuda hep geri adim atmaya aliskin oldugu icin bu konuda da fazla bagirarak geri adim atacagi muhakkak. Cunku baska caresi yok. Bu yil bize gelmese de o tarafa da gidemez. Bu yil kayiptir o oyuncu icin.

sariyla, lacivertle, sevgiyle, mutlulukla kalin


Hiç yorum yok: