26 Nisan 2008 Cumartesi

Büyük maç (!)

Şaşkınlıkla ve hayretle izliyorum. Hatta şok içindeyim. 27.04.2008 tarihinde oynanacak G.Saray maçımız öncesi medyada yapılan yorumlar beni hatta dehşete düşürüyor.

Psikolojik bunalımları kısa geçmek istiyorum.

Hani Kayseri maçındaki ucuz ( bize çalınmayanlara göre hatta bedava ) penaltı sonrası yayınlanan deklerasyona imza atan her hıyara tuz koşturan jimnastikçilerin ertesi günkü sessizliğini.

G.Saray'ın buraya kadar gelmesi bile başarıdır diyenlerin verilen bedava ötesi penaltıları ve metrelerce ötesi ofsaytları es geçmesini.

Kupa rövanş maçımızdaki katliamı ve sonrasındaki çiftetelliyi...

Denizli maçındaki satılmışlığı, İBŞB maçındaki toptan satılmışlığı...

Trabzon maçında ilk yarıda 47 pas hatası yapan bir takıma karşı kazanılan 1-0'lık maçın zafer ve olağanüstü futbol olarak gösterilmesini...

Kabul bu bir derbidir, çok iyi olan takım tek bir anda tek bir şutla da yenilebilir. Ama herşeyin eşit gibi gösterilmesini gerçekten anlamıyorum.

Yarın için tanrıdan her zamanki dileğimi yineliyorum. Hakkın ve haklının yanında olsun.

Hiç kadro analizine girmeden sadece temennimi ve düşüncemi söyleyeceğim.

Temennim hakemin dürüst olması, adil olması. Düşüncem, biz bu maçı rahat alırız. Alamazsak mı... Neden alamayalım ? :)

Maçtan sonra görüşmek üzere.

Her zaman Fenerle kalın

Hiç yorum yok: