13 Ekim 2008 Pazartesi

Fenerium

Herkese merhaba,

Bu sefer spor yazmak istemiyorum. Yani her hangi bir dalını. Başarılar hepimizi sevindiriyor ve başarızlıklar da hepimizi üzüyor. Ama hepsi olabilecek şeyler. Kötü gün diye bir kavram da var. Ya da bilek, direk... Her neyse.

Bir klubü klup yapan başka şeyler var ki biz hep bunları da saydık, bunlarla da övündük. Tesisler, kalıcılığı sağlayacak adamlar. Kombine gibi. Ki bu yıl 30.000 kombine sattı bu klüp. Pek çoğumuz da bütçesine göre ya da zorlayarak aldı bu kombineleri. Yıldız transferi var  ya da yok bakmadan. Kimse kendini aldatmasın, Guiza ya da Emre değildi sebep. 
Fenerbahçe idi! Kluptü! Markaydı!

Ben yalnız Fenerbahçeli olduğum için kendime değil, güzel ürünleri nedeniyle aileme de Fenerium ürünlerini keyifle alırdım. 
Sonra bir şey oldu. Fenerium genel müdürü değişmeden önce başladı kalite değişmeye. Ürün çeşidi, kalitesi... Güzel şeyler bulumaz oldum. Başka markalara bakmayan ben zorlanır oldum. Eşim ve 4 yaşında ama Fenerium'a girmeye bayılan çocuğumda.
GS ve BJK'lılar Fenerium'a gıpta ile bakarken birileri satışı forma değiştirmek ya da sırtına numara yazdırmak sandılar galiba. Ya da daha çok mağaza açmak.

Aslında satılan Fenerium markalı, Fenerbahçe logolu, farklı, kaliteli ve çeşit olarak bizleri tatmin eden ürünlerdi. Sonra kalite bozuldu, genel müdür atıldı iyice tarumar oldu herşey...

Sahadaki oyun düzelir, bozulur vs vb... Ama bunlar değişik bozulmalardır. Dikkatli olmak lazım...

Sevgilerimle

Fenerli kalın, Fenerle kalın




2 yorum:

Cenk Kıral dedi ki...

Yani aslında Fenerium olayı yaklaşım olarak güzel, ama benim açımdan bazı yanlışlar hep vardı. Çok ufak istisnalar dışında ürün gamlarını hep eleştirmiştim Fenerium'un. Yani, hep sanki açık tribün kitlesine hitab eden damardan fanatik ruha hitab eden ürünler satıyorlardı. Yani şöyle şık, ve elegan ama üzerinde sarı-lacivert renkli hoş şeyler bulamıyordum. Halbuki yapabilseler, çok iyi fiyattan ve çok yüksek marjla benim gibilere çok satabileceklerine inanıyorum. Bir başka komik olay da, çocuklar için satılan Zeynep Bebeye yaptırılan montların bize yapılanlardan çok daha iyi şeyler olduğunu gözlemlemiştim. Halen daha küçük oğluma aldığım bir montun neden bizler için üretilmediğini anlamam.

hakan alp dedi ki...

ben bir ara o kadar çok gidiyordum ki mutlaka güzel birşeyler buluyordum... artık kapıda da yatsan nafile :((