29 Ekim 2008 Çarşamba

Uzaklardan


Herkese merhaba, buradan butun maclari izliyorum. Sezon basladigindan bu yana kısmetsizlik veya moralsizlik bize de sirayet etmisti. ben bile buradan inancımı oraya yetistiremiyordum. Sizlerin de bu inancsizliginin stada yansidigi ortada.

Biz bugunlere gelirken hicbirseyi takmadik, basin, diger kulupler ne derse desin inancımızı devam ettirdik. Ama bu tip akaklıklar moralsizlikler olacaktı bir gun. Bunu da medya cok iyi kullandi. Fenerbahce nin ustune cok geldi. Zaten saldıracak yer arıyorlardı, Baskan dan tutun da, sporculara kadar heryeri didik didik ettiler. Onlar degil miydi gecen yil gaz verip seyircimize Alex'i ıslıklattırmaya kalkışan, onlar degil miydi, Aziz baskana kıskırtan. Su anda da motivasyonların bozuk oldugu bir ortamda bu yaratılıyor. Takım aynı takım, yönetim aynı yönetim. Bizlere dusen ise bu bozgunlara boyu egmemek. Bunlara boyun egen ve egmeye meyilli seyircilerin tavrı ortada. Onların derdi baska, ama saldıracak yer bulunca durmuyorlar. Onların derdi fenerbahce uzerinden rant elde etmek.

Ancaaaak bizim gibi bilincli seyircilere dusen gorev ise her durumda ve ahvalde destegi surdurmek. Sezon acilisindan bu yana butun olumsuzluklara ragmen o gucu sporculara verirsek, bu morali asilarsak bunların hepsi aşılır. Ama "ya yenilirsek, ya elenirsek, ya, ya...." bunlar arttırmak mumkun. Her ne olura olsun pozitif enerjinin aktarıldığında eminim. Biz kendimzi kotu hissedersek kotu oluruz, iyi hissedersek iyi oluruz. Aslında halk arasında bir soz de vardır, "sansli oldugunu soyleme, nazar deger" hayır aslında bu yanlış bir inanıştır. Sansli oldugunu soyle ki, sans hep yanına olsun, sansı çağır.

Sizlerin stad da, diger seyircilerin ekranlardak inancının sahaya yansıyacagına eminim. Asla pes etmek yok. Bence yonetim en iyisini yapıyor, bzim gibi bir ulkede demokrasinin, herkese soz hakkının olması gerkmedigin dusunuyorum, her kafadan bir ses cıkması halinde isler allak bullak oluyor. Tek etkili ve tek ses olmalı, bu aslında faşizan bir yonetim sekli gibi de algılanabilir, ancak kurumallasmanın olmadıgı, olamadıgı ve aslında olmasının pek mumkun olmadıgı yerlerde bu TEK ADAM lık nosyonunun avantajları fazladır.

Bizler asla panige kapılmamalı, medyanın gazına gelmemeliyiz. Yonetime Aziz baskana saldırmak icin fırsat kollayanlara yer acılmamalı. Onların amacı baska. Eskiden kulupte fink atan, heryere girip cıkan, her oyuncuyla her an konusan, gazeteciler artık yoklar, olamıyorlar. Iste bu sebeple de haber alamıyorlar ve uydurup uydurup yazıyorlar. Onların kızgınlıgı buradan, FB TV den izlemek, internet sitesinden 2. agız olarak duyurmak islerine gelmiyor. Bizim kızgınlıgımızı icinde bizler bahane ararken yine okuduklarımızla bir fikir ve kanaat edinmemeliyiz.

Ben taaaaa buralardan bu okuduklarıma inanmıyorum. Onların ne kadar dogru soylediklerini biliyorum. Siz siz olun inancınızı kaybetmeyin. Bu takımı HEP DESTEKLEYIN, TAM DESTEKLEYIN. Muhtac oldugunuz kudret yukarıdaki resimde mevcuttur

Hepinize sevgiler, selamlar

SARI LACİVERT gunler sizin olsun.

Hakan Celik

Hiç yorum yok: