7 Mayıs 2007 Pazartesi

BLOG 1907'den Selamlar

Herkese selam,



İşte Blogumuz, BLOG 1907, artık hayata geçiyor. Hepimize hayırlı olsun.



Uzun zamandır kendi aramızda konuşup duruyoruz. Kimi zaman elektronik postalarla duygularımızı paylaşıyoruz. Kimi zaman başkalarının yazılarına atıfta bulunup tartışıyoruz.



Ama neden kendi sahip olduğumuz bir mecrada bunları daha düzenli şekilde paylaşmıyoruz, başkalarına da açmıyoruz diye düşünüp dururken, ansızın gelen bir fikirle bir blog yaratalım dedik.


Ve işte şimdi hayata geçiyor.



Kurucularının ilk önemli ortak noktası Fenerbahçe olan, ama sadece onunla yetinmeyen, etrafımızda, kafamızın içinde, gönlümüzün derinliklerinde yatan tüm fikirleri paylaşıp, tartışabildiğimiz bir ortam yaratalım dedik.



Amacımız, hepsi belli seviyede değerli fikirleri olan tüm dostların sanal ortamda buluşmasını sağlayıp, tüm bu güzellikleri düzgün bir kayıt ortamında tutmak.

1 yorum:

Ceylan dedi ki...

İlk yorumun da benden olsun dedim ! Ama aşkolsun, öyle "ansızın gelen bir fikir" filan ayıp olmuş..deseydin ya, nadide kardeşim Ceylan'ın blogundan esinlendim filan..Neyse sonraki yazılarında artık!
Blogunuz hayırlı-uğurlu olsun, blog camiasına hoş geldiniz ! Ne kadar büyük ve ilginç bir camia olduğuna inanamayacaksınız. Ben çok eğleniyorum. Kocamdan dolayı aile takımım Fenerbahçeyi yeterince destekleyemiyordum, belki bu blog vasıtasıyla biraz daha ilgilenebilirim!!
Yazılarını takip edeceğim!
Sevgiler !
Not: sık sık bana da beklerim..
www.ceylanayik.blogspot.com